Crowdfunding is een manier om je product gelanceerd te krijgen. Niet alleen financieel, maar ook qua marketing.

Je hoort steeds meer van crowdfunding initiatieven. Websites zoals Kickstarter (sinds kort ook in België) en Indiegogo hebben het populair en gemakkelijk gemaakt. Je kan er je project financieren met behulp van mensen die je steunen (backers). In ruil krijgen deze mensen een eerste of exclusieve versie van het product. Of een ander voordeel. Dat kan handiger zijn dan met je businessplan verschillende banken en investeerders af te lopen.

Maar een crowdfunding campagne is niet enkel financieel interessant. Je plaatst je product al in een heel vroeg stadium in de aandacht. Je maakt mensen warm voor je product, je bouwt een publiek op. Een publiek dat mee geïnvesteerd heeft en dus nauw betrokken is. Zij zullen jouw boodschap en product graag mee helpen verspreiden eens het klaar is. En zelfs daarvoor al. Anderzijds is het ook een test of er vraag is naar je product. Of het genoeg aanspreekt.

We nodigen ook weer mensen uit die ervaring hebben met crowdfunding en deze graag willen delen. De namen maken we hier binnenkort bekend.

Wil je er bij zijn? Schrijf hieronder dan in!

Thinkibar

Een offline event, platform of concept dat we hebben opgestart om met anderen (dus ook met jou) van gedachten te wisselen over online media.

Het concept? Samen discussiëren en filosoferen over een hot topic binnen het huidige social media landschap en dit met een afterwork pint in de hand. Iedereen is welkom, zowel experts als dummies! Wij trakteren op voorwaarde dat jij je vrolijk in de discussie mengt.

We nemen maandelijks een ander topic onder de loep. Onder het motto “hoe meer zielen hoe meer social media vreugd” wordt iedereen aangemoedigd om de volgende Thinkibar niet enkel opnieuw van de partij te zijn, maar ook een gast mee te brengen.
Op die manier hopen we zoveel mogelijk mensen te bereiken. Offline viraal effect, als het ware.

Onze Thinkibars zijn gratis. We vragen wel om je op voorhand even in te schrijven, zodat we een zicht hebben op de opkomst en kunnen inschatten hoeveel pintjes we koud moeten (laten) zetten. 

Date/Time

Date(s) – 28/09/2015
17:00 – 19:00

Loading Map….


Bookings

Jammer genoeg is deze thinkibar al volzet.

Categories

FacebookTwitterMore...