Spannend! Binnenkort gaan we van start met ons nieuwste project, een ambitieus initiatief, een nieuw experiment ontsproten uit onze onstuitbare ondernemingszin: The Social Media Club, een exclusieve Social Media Training. Momenteel zitten we in volle voorbereiding voor de eerste sessie die plaatsvindt op 18 oktober 2012.

Moet alles wat je tweet razend interessant zijn? Moet je een waar schrijftalent zijn om een interessante blog neer te pennen? Krijg je echt jobaanbiedingen via LinkedIn? Wat is Google + of Instagram? Bestaat er zoiets als een Social Media expert? Wat is een Social Media Manager en moet je als bedrijf vandaag de dag actief zijn in Social Media? Is het een dagelijkse bezigheid, een full time job? Wat zijn de valkuilen? Wat zijn de voordelen? Kortom, welk voordeel kan je uit het gebruik van Social Media halen? Wat is je strategie en hoe begin je eraan?

Het web wordt overspoeld met informatie en weetjes over Social Media. Iedereen heeft er wel een mening over, maar vele van die meningen zijn ook best wel interessant, verrassend, verruimend. Al is het moeilijk om tussen de bomen het bos te zien, niet?

Nog nooit hebben we zoveel info gecommuniceerd, gedeeld, gelezen, verspreid. De ‘like button’ is uitgegroeid tot een fenomeen. Het is nog maar de vraag of die ‘dislike button’ er ooit komt. ‘Defrienden’ is hot. ‘Poken’ is ondertussen een stille dood gestorven.  Een overzicht krijgen over de stroom van info en input, lijkt bijna een onmogelijke opdracht. Wat is interessant? Wat is vernieuwend? Wat zijn verrassende weetjes en welke info is pure overload?

Wij hebben de afgelopen maanden voor jou gefilterd. Geen workshop van 1 dag, maar een cursus van 6 maanden. Elke maand een nieuw topic, een nieuw tipje van de sluier. Leuke cases, verrassende tools en heel wat nuttige tips. We gaan je kennis na en starten desnoods met de basics. Daarnaast geven we je ook onze kijk op de dingen mee: weldoordacht en spitsvondig. Social Media is immers zoveel meer dan een trend. Sterker nog, Social Media hebben onze manier van communiceren en adverteren aanzienlijk veranderd. De vraag is echter hoe je als zelfstandige, KMO of bedrijf hier optimaal gebruik van kan maken.  Wat zijn dan de ingrediënten die leiden tot succes? Kom het ontdekken vanaf oktober!

 

FacebookTwitterMore...