Wanneer je een bepaald budget uitgeeft aan Social Media wil je weten wat je daarvoor terugkrijgt. Niet onlogisch. Vooral omdat Social Media nog heel vaak wordt beschouwd als een vaag, chaotisch, omvangrijk fenomeen. Er is heel wat dat je kan doen met Social Media, maar wat geef je uit handen en wat neem je voor je eigen rekening? Met andere woorden: ben je bereid geld uit te geven aan Social Media en wat is het je waard? In se is er heel wat dat je zelf kan doen, toch? Social Media zijn zo gemaakt dat iedereen ermee aan de slag kan.

Waarom dan wel investeren? Waarom dan wel een derde partij inschakelen wanneer het over Social Media gaat? En hoe bepalen wat je terug wilt krijgen voor het bedrag dat je investeert? Het verhaal van The Social Media Club is op dat vlak helder. 6 sessies gedurende 6 maanden. We bieden je een kader waarbinnen de verschillende Social Media platformen en tools een plek krijgen. Daarnaast heb je maandelijks recht op een uur gratis advies. Je kan ons aanspreken om samen met jou een aanpak of campagne uit te denken specifiek voor jouw bedrijf.

Natuurlijk kan je The Social Media Club ook aanspreken wanneer je niet deelneemt aan de workshop en dit voor consultancy op vlak van Social Media. Je wilt twitter uitbouwen tot een klantenservice, maar weet niet goed waar te beginnen? Je wilt een campagne opzetten om via Social Media publiek op te bouwen, maar durft geen stappen ondernemen? Dan kan je altijd bij ons terecht. We zitten met je samen, analyseren jouw probleem en gaan dieper in op jouw vraag. Samen gaan we na wat je al kan, hoever je kennis over Social Media zowel op technisch als theoretisch vlak reikt en wat je bereid bent om al dan niet zelf te doen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je jezelf beschouwt als een dummie. Niet enkel helpen we je dan met het opzetten van die Social Media platformen die relevant zijn voor jouw bedrijf, we denken ook een strategie uit. We helpen je van A tot Z op weg. Misschien kan je al heel wat zelf en wil je ook graag zelf de handen uit de mouwen steken. Je kan zelf profielen aanmaken en onderhouden, maar wilt een stapje verder. Dan kan je ons aanspreken om je te helpen dat extra stapje te zetten. Het kan tenslotte ook zijn dat je heel wat zelf kunt, maar geen tijd en/of zin hebt om je te engageren. Dan nemen wij de tijd die jij niet hebt om te investeren in Social Media.

Beschouw het als 3 categorieën. We willen op niemand een stempel drukken, maar in een eerste gesprek gaan we na tot welke categorie jij behoort. Op die manier kunnen we een samenwerking uitbouwen waarin het duidelijk is wat de verwachtingen zijn. Jij weet waar je voor betaalt en wij geven je regelmatig een update. Niemand krijgt graag een factuur voorgeschoteld waar hij geen snars van snapt of die niet overeenkomt met zijn/haar verwachtingen. Niemand stelt zich graag de vraag: Wat heb ik nu eigenlijk teruggekregen voor mijn geld? Had ik het niet beter zelf kunnen doen? Dit soort zaken willen we graag vermijden. Duidelijkheid is dus de boodschap én het startpunt, vooral met een nog steeds vaag en omvangrijk begrip zoals Social Media.

FacebookTwitterMore...