Wat hebben wij te bieden dat anderen niet hebben? Waarom moet je voor Social Media net bij ons zijn? Waarom levert je met je bedrijf aansluiten bij The Social Media Club iets op? 

Wel … er zijn tal van redenen om de stap te zetten.

Social Media is en blijft een vaag begrip. Maar net dit maakt het ook spannend. Het is een begrip dat zich voortdurend lijkt heruit te vinden. Het is een begrip dat elke dag ruimer wordt, geen grenzen kent. Het is een begrip dat ons bevattingsvermogen overstijgt. Net daardoor schrikt het af, maar biedt het ook tal van mogelijkheden voor diegenen die zich erdoor op sleeptouw durven nemen.

Social Media als een dienst aanbieden is dus ook voor ons aftasten, grenzen verleggen en blijven ontdekken. Je vraagt je misschien af of je zoiets vaag als Social Media wel kan aanbieden als dienst? Of we geen lucht verkopen? Wat we nu juist doen voor jouw geld? Of je het niet beter zelf kan doen, want een profiel aanmaken dat kan toch iedereen? Wel, daar zijn we het volledig mee eens. Wij zullen ons niet zo snel een Social Media expert noemen. De kracht van Social Media is net dat het voortdrijft op mensen en iedereen ermee aan de slag kan. Wij willen het ons zeker niet toe-eigenen. Social Media wordt gemaakt door en voor iedereen.

Ok. Heldere taal. Wat bieden we dan wel?

Een intense workshop van 6 maanden. Het is een investering op lange termijn, omdat we geloven in een duurzame aanpak. We vertrekken vanuit een groter kader waarbinnen we de verschillende Social Media platformen en aanverwante tools een plek geven. We beginnen er niet aan als een kieken zonder kop. Dit groter kader, ons verhaal zeg maar, richt zich specifiek op Social Media & bedrijfscultuur. We geven niet enkel aan waarom je als bedrijf aan Social Media moet doen, maar ook hoe. Een mentaliteitsverandering op elk niveau binnen je bedrijf vormt het vertrekpunt. Het aanpassen van je communicatie het uiteindelijke doel. Binnen dit kader nemen Social Media een belangrijke plaats in.

We houden dus vast aan een kader waarbinnen de verschillende platformen en tools ‘zin’  krijgen, een bestaansreden krijgen. Iedereen kan aan Social Media doen, dus ook elk bedrijf. Niet elk bedrijf slaagt er echter in om Social Media om te buigen in een voordeel of een tool om winst te maken. Strategie, content en tijd vormen de sleutelwoorden. Bij The Social Media Club zorgen we dat Social Media ook voor jouw bedrijf een winstgevende tool wordt.

Check hier het filmpje “Social Media Revolution 2012

FacebookTwitterMore...